Uşak’ta IŞİD Protestosu

Uşak’ta toplanan bir grup, Tiritoğlu Parkında IŞİD’in Kobani saldırılarını protesto etti.

Uşak’ta IŞİD Protestosu

Uşak’ta toplanan bir grup, Tiritoğlu Parkında IŞİD’in Kobani saldırılarını protesto etti.

09 Ekim 2014 Perşembe 23:55
Uşak’ta IŞİD Protestosu
 Uşak’ta akşamüzeri 18:00 sularında 20-30 kişiden oluşan öğrenci ve sivil toplum kuruluşu bir araya gelerek IŞİD saldırılarını protesto ederek basın açıklamasında bulundular. Polis geniş güvenlik önlemi alırken, olaysız geçen protestoda grup üyeleri Türkçe ve kürtçe sloganlar atarak IŞİD’in Kobani saldırılarına tepki gösterdiler. Basın açıklamasının ardından grup üyeleri bir süre oturma eylemi yaptıktan sonra olaysız bir şekilde dağıldılar.
Son Güncelleme: 09.10.2014 23:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
uşaklıı 2014-10-10 00:27:38

bu vatan bölünmez bu böyle bilene bu vatan ugruna hazırız ölmeye aponun p.çleri sabrımız kalmadı uşaklı geliyorrrr .................................

Avatar
usakli 2014-10-10 11:38:09

bu elleri kanli katiller neyin protosdosundalar otobus yakmak okul yakmak yagmalamak bunlarin isi bunlar usakda ne ariyorlar gitsinler kobaniye bu insanlik dusmani vatan hayinleri

Avatar
ömer 2014-10-11 14:50:27

Hani usakda ne bakiyon kavgasi yada su bu kavgasi oluyordu hani kendini efesananlar kimse sesini cikarmadimi bune is usagin ortasinda birde yazik be

Avatar
münevver 2014-10-13 09:06:26

sıkıyorsa kobaniye gidip savaşsınlar ne diye hala burada duruyorlar ki, onlar değil mi bizim askerlerimizi, öğretmenlerimi, annelerimizi, kardeşlerimizi öldürenler neyin açıklamasını yapıyor bu dağ itleri onların yeri şehir merkezi değil onlar tek bir yerleri var orası da kabir yeri. bu güne kadar yaptığınız yeter artık siz bu gücü nereden alıyorsunuz eniğinizden cücüğünüze kadar hepiniz bedava besleniyorsun devlete bir gram katkınız bile ypk birde kalkıp açıklama yapıyorsunuz birazdaha çıkmaya devam ederseniz uşak size gereken cevabı verir merak etmeyin burası dingonun ahırı değil.....

Avatar
vatan sana canım feda 2014-10-16 11:33:12

3-5 çapulcu toplanmış aklınca eylem yapıyor. Gidin kobane ye savaşın en azından bizim topraklarımızı kirletmezsiniz. Sizinde sonunuz gelecek elbet bu vatandan size düşecek toprak sadice mezarınız olacak...

Avatar
cansu 2014-10-16 23:31:09

İnsanın vicdanı olmaması gerçekten çok yazık bu yorumları okuduktan sonra böyle yobaz, tekçi, vicdansız insanları görmek uzuyor beni siz kalkıp birde kendinizi insan olarak nitelendiriyorsunuz bu yapılan eylem kobane halkına yapılan katliamlar IŞİD'in denen katilleri kınamak oradaki halka destek için yapılmış bir eylem ve şunuda unutmayın o halkın içinde sadece kürt değil türkmenide var siz burada vatan vatan diyorsunuz ve ön yargılı ırkçı zihniyetinizi en faşist bir şekilde konuşturuyorsunuz.

Avatar
ayse 2014-10-17 22:36:50

Lan boyle atıp tutuyorsunuzda yanınızda bir kurt olduğunda neden sesiniz çıkmıyor bu vataan sizin değildi bizim dedelerimiz beraber kan dökerek kazandılar bu toprak parçasını. Kobani elbette yanliz değildir gerekirse gider orda da savaşırız bu aptalca cümleleri yazanlar kadar korkak değiliz her yerde kürt olduğumuzu haykiracagiz